POZYCJE KSIĄŻKOWE:
- Binkowski P., Beeck H., Innowacje bankowe: instrumenty terminowego rynku finansowego, Poltext, Warszawa 1998.
- Bury A., Karty płatnicze, CeDeWu, Warszawa 1999.
- Dietl Jerzy: Marketing. PWE, Warszawa 1985
- Dobosiewicz Z., Bankowość, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003.
- Głogowski E., Munch M., Nowe usługi finansowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996.
- Głowacki R.: Przedsiębiorstwo na rynku, PWE, Warszawa 1992
- Góral L., Karlikowska M., Koperkiewicz-Mordel K., Polskie Prawo Bankowe, Wyd. Prawnicze LexisNexis, Warszawa 2001.
- Grzegorczvk Wojciech: Marketing bankowy. Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1994
- Grzegorczyk W., Marketing bankowy, Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1999.
- Grzegorczyk W.: Strategie marketingowe banków, PWN, Warszawa 1999
- Grzegorczyk Wojciech: Reklama i promocja usług bankowych. Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1996
- Grzegorczyk Wojciech: Strategie marketingowe banków. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997.
- Grzywacz J., Podstawy bankowości, Difin, Warszawa 2002.
- Grzywacz J., Współpraca przedsiębiorstwa z bankiem, Difin, Warszawa 2003.
- Harasim Janina: Nowe tendencje w dystrybucji usług bankowych. W: “Bank i Kredyt” nr 12/1997.
- Jaworski W. L. (red.), Bankowość. Podręcznik akademicki, Poltext, Warszawa 2001.
- Jaworski W.L., Krzyżkiewicz Z., Kosiński B., Banki – rynek, operacje, polityka, wyd. VII, Poltext, Warszawa 1998.
- Kaczmarczyk S.: Badania marketingowe – metody i techniki. PWE, Warszawa 1995
- Kałużny S., Kałużna H.: Bankowiec i Klient. Technologia, kultura, etyka, CSW Kwantum, Warszawa 1996
- Kotler Philip: Marketing – analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa 1994
- Krzyżkiewicz Z. Operacje bankowe – rozliczenia i ewidencja, Poltext, Warszawa 1996.
- Krzyżkiewicz Z. Rozliczenia pieniężne – vademecum bankowe, Poltext, Warszawa 1999.
- Krzyżkiewicz Z., Podręcznik do nauki bankowości, Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1994.
- Krzyżkiewicz Zygmunt: Podręcznik do nauki bankowości. Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1996
- Krzyżkiewicz Zygmunt: Rozliczenia pieniężne. Vademecum bankowe. Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1992
- Mała encyklopedia ekonomiczna, PWE, Warszawa 1998
- Maziota J., Elektroniczne instrumenty płatnicze, Branta, Bydgoszcz-Poznań 2003.
- Mazurkiewicz L., Marketing bankowy, Difin, Warszawa 2002.
- Mishkin F.S., Ekonomia pieniądza, bankowości i rynków finansowych, PWN, Warszawa 2001.
- Nicholls Richard Floyd: Promocja i sprzedaż usług bankowych. Instytut Naukowo-Wydawniczy Olympus CEiRB, Warszawa 1997
- Opolski K., Jakość w banku, CeDeWu, Warszawa 2000.
- Osowy P., Egzekucja z rachunku bankowego, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 2000.
- Pobierajło J., Bankowość elektroniczna. Stan i perspektywy rozwoju, Fundacja Edukacji i Badań Bankowych, Warszawa 1998.
- Rydel M. [red.]: Węzłowe problemy marketingu. Gdańsk 1991
- Smaga M., Karty płatnicze, Zakamycze, Kraków 1998.
- Solarz J.K., Rozwój systemów bankowych, Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1996.
- Swoboda U., Bankowość detaliczna: strategie marketingowe i procesy zarządzania, Centrum Doradztwa i Wydawnictwa, Warszawa 2000.
- Szpringer W., Marketing bankowy, Difin, Warszawa 2001.
- Świderski J., Podstawy operacji bankowych, Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1998.
- Walkiewicz R., Usługi bankowości inwestycyjnej w aspekcie ich konkurencyjności z tradycyjnymi produktami bankowymi, SGH, Warszawa 2002.
- Żurawik B. i W., Marketing usług finansowych, PWN, Warszawa 1999.
- Żurawik Barbara i Wojciech: Marketing bankowy. PWE, Warszawa 1995
POZYCJE CZASOPIŚMIENNE:
- Bury W., Nowa usługa – Pekao24, „Bankier”, nr 7-8/2002.
- Kozłowski P., ABC bankowości elektronicznej, „Bankier”, nr 4/2001.
- Opolski K., Podstawy marketingu bankowego, „Bank i Kredyt”, nr 12/1995.
- Sawicka J., Karty płatnicze – wygoda i nowoczesność, „Bankier”, nr 2/2002.
- Wiśniewski Piotr, Wójcik Bogdan: Bankfurt. W: “Polityka-Finanse” nr 12/1997
- Zawieja A., Pekao24 – bank w komputerze, „Lider”, nr 10/2002.
MATERIAŁY ŹRÓDŁOWE:
- Eurokonto Junior. Regulamin Banku Pekao S.A., Warszawa 2002.
- Eurokonto OK. Regulamin Banku Pekao S.A., Warszawa 2002.
- Eurokonto Akademickie. Regulamin Banku Pekao S.A., Warszawa 2003.
- Katalog produktów i usług bankowych. Centrala Banku Pekao S.A., Warszawa 2000.
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe. Dziennik Ustaw nr 140 poz. 939.
- Pakiet Eurokonto Plus, Warszawa 2003.
- Pakiet Pomocniczy do Eurokonta. Regulamin Banku Pekao S.A., Warszawa 2003.
- Prospekt emisyjny Akcji Banku Pekao S.A., rozdział I, Warszawa 2000.
- Prospekt Emisyjny Banku Pekao S.A., Warszawa 2002.
- Prospekt informacyjny Eurokonto. Strzał w dziesiątkę, Warszawa 2000.
Nowsze pozycje znajdziecie na stronie pomoc w pisaniu prac z bankowości. Znajdziecie tam też pomoc w pisaniu pracy licencjackiej.
Celem życia jest: w swojej malej jednostkowej duszy odbić jak najwięcej kosmosu. Henryk Elzenberg