to kontynuacja pracy mgr z listopada – https://pracemgr.com.pl/bankowosc/bank-slaski-s-a/
Karty płatnicze
Karta VISA ELECTRON BSK S.A.
Karta skierowana jest do każdego posiadacza rachunku bieżącego w złotych polskich. Jest to karta płatnicza, czyli umożliwiająca dokonywanie transakcji bezgotówkowych w 8,5 mln punktów handlowo-usługowych (sklepy, restauracje, hotele, stacje benzynowe) wyposażonych w terminale elektroniczne na całym świecie. Korzystając z karty, masz możliwość wypłaty gotówki w 5,2 tysiąca bankomatów w kraju i 652 tysiącach za granicą. Każda transakcja dokonywana tego typu kartą jest autoryzowana, co zapewnia bezpieczeństwo Twoich środków zgromadzonych na koncie. Dodatkowo po dokonaniu wypłaty gotówki w bankomacie BANK Śląski otrzymujesz informację o stanie środków na koncie, co znajduje odzwierciedlenie na papierowym wyciągu. Karta ta ma zasięg międzynarodowy.
Transakcje płatnicze nie podlegają ograniczeniom
- Dzienny limit wypłat gotówki – 5000 zł (ograniczenie wypłat dotyczy zarówno bankomatów BSK, jak i innych bankomatów krajowych i zagranicznych oraz terminali elektronicznych znajdujących się w kasach bankowych).
Opłata za wydanie karty
Pakiet – 10 zł rocznie
Pakiet PLUS – 1 karta VISA ELECTRON gratis, kolejne 10 zł rocznie
Pakiet SUPER PLUS – 2 karty VISA ELECTRON gratis, kolejne 10 zł rocznie.
Prowizje od transakcji gotówkowych
- Bankomaty BSK – bez prowizji
- Oddziały BSK – 1 zł
- Bankomaty innych banków krajowych – 4 zł
- Kasy fiskalne innych banków krajowych – 4 zł
- Bankomaty za granicą – 3% wartości transakcji
Karta VISA CLASSIC CHARGE BSK
Istnieją przedmioty, które sprawiają, że ich właściciel jest niezależny i pewny siebie. Międzynarodowa karta płatnicza VISA Classic to nie tylko komfort i bezpieczeństwo w zarządzaniu pieniędzmi, ale także prestiż dla jej użytkownika. Karta ze znakiem największego systemu płatności VISA oraz Banku Śląskiego gwarantuje wysoki standard usług i rozpoznawalność na całym świecie. Tę specjalną kartę może otrzymać osoba, która posiada rachunek bieżący w Banku Śląskim. Warunkiem są stałe wpływy na konto przez okres 3 miesięcy w wysokości pozwalającej na określenie limitu wydatków. Ta karta umożliwia:
- możliwość dysponowania pieniędzmi w ramach limitu specjalnie przyznanego karcie
- możliwość dokonywania płatności już w 20 mln punktów handlowo-usługowych na całym świecie i blisko 100 tys. w Polsce oraz korzystania z blisko 500 tys. bankomatów w kraju i za granicą
- odroczenie rozliczenia Twoich wydatków, co pozwala na ich zaksięgowanie na okres jednego miesiąca, bez konieczności dopełnienia jakichkolwiek dodatkowych formalności
- możliwość wyboru jednego z czterech cykli rozliczeniowych (6., 10., 16. lub 26. dnia miesiąca) – Twoje zobowiązania wobec banku z tytułu transakcji kartą zostaną uregulowane 9 dnia roboczego po zakończeniu każdego cyklu rozliczeniowego
- pełna kontrola nad Twoimi wydatkami – po każdym okresie rozliczeniowym otrzymujesz szczegółowe podsumowanie transakcji przeprowadzonych przy użyciu karty
- bezpieczeństwo środków – w przypadku kradzieży lub utraty karty Bank Śląski ponosi pełną odpowiedzialność za transakcje dokonane kartą od momentu zaakceptowania jej rezerwacji
- bezpłatne ubezpieczenie do karty obejmujące ubezpieczenie NNW i pomoc za granicą – nieszczęśliwy wypadek należy zgłosić do Centrum Ratunkowego WARTA
- możliwość awaryjnego wypłaty gotówki lub otrzymania karty zastępczej w przypadku utraty karty
Aby otrzymać tę kartę:
Wystarczy wypełnić wniosek o kartę VISA CLASSIC CHARGE i złożyć go w oddziale prowadzącym rachunek bieżący. Wkrótce potem otrzymasz kod PIN do karty pocztą. Będzie to oznaczać, że karta już czeka na Ciebie w oddziale. Życzymy Państwu dużej satysfakcji z posiadania i korzystania z nowoczesnej karty VISA CLASSIC CHARGE Banku Śląskiego.
Karta EUROCARD/MASTERCARD GOLD CHARGE
Nowy produkt dedykowany klientom z wysokimi średnimi miesięcznymi wpływami na konto osobiste (segment Personal Banking oraz innych bardzo ważnych Klientów Banku). Klient może wybrać jeden z czterech miesięcznych cykli rozliczeniowych, w 9 dniu roboczym po zakończeniu cyklu, konto klienta obciążane jest kwotą transakcji rozliczanych przez Europay/MasterCard i Bank Śląski oraz należnymi opłatami i prowizjami. Jest to karta wypukła (emobossized), może być używana w terminalach ręcznych i elektronicznych oraz w bankomatach.
Miesięczny limit wydatków, oparty na średnich wpływach z ostatnich trzech miesięcy skorygowanych o stałe opłaty miesięczne.
Opłata za wydanie/korzystanie z karty pobierana corocznie od każdej karty:
- 230 zł – za pierwszą kartę wydaną na rachunek bieżący
- 230 zł – za kolejne karty.
Prowizje od transakcji gotówkowych
- wypłata gotówki w bankomatach i kasach oddziałów Banku Śląskiego – 3% wartości transakcji, min 4 zł
- wypłata gotówki w bankomatach i kasach innych banków krajowych – 3% wartości transakcji, min 4 zł
- wypłata gotówki za granicą – 3% wartości transakcji, min 4 zł
Dodatkowe usługi związane z kartą
Pakiet ubezpieczeń od WARTA ważny za granicą, w tym:
- ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków;
- ubezpieczenie kosztów leczenia;
- ubezpieczenie od opóźnienia lotu;
- ubezpieczenie opóźnienia, utraty bagażu;
- pomoc
Usługi członkostwa w Executive Club Intenational:
- zniżki w hotelach (do 50%);
- zniżki w wypożyczalniach samochodów (do 30%);
- dostęp do prywatnych klubów na całym świecie (golf, fitness itp.)
KARTA KREDYTOWA VISA ELECTRON
Bank Śląski SA ma przyjemność zaprezentować Państwu zupełnie nową kartę kredytową VISA Electron. Warto ją posiadać przede wszystkim dlatego, że dzięki niej można wykorzystać dodatkową gotówkę w ramach atrakcyjnego limitu. Są też inne zalety tej karty. Kartę może uzyskać każdy, kto posiada konto osobiste w Banku Śląskim przez minimum 3 miesiące, a regularne dochody, które wpływają na to konto to wynoszą nie mniej niż 700 zł miesięcznie. Możesz również otrzymać jedną dodatkową kartę dla wyznaczonej osoby. Posiadacz karty dodatkowej będzie mógł również skorzystać z limitu przyznanego karcie głównej.
Korzystanie z karty kredytowej VISA ELECTRON jest bezpieczne, ponieważ:
- każda transakcja dokonana kartą jest autoryzowana, dzięki czemu nie ma możliwości przekroczenia kwoty przyznanego limitu
- w przypadku utraty karty Bank Śląski bierze odpowiedzialność za wszystkie transakcje dokonane kartą od momentu zarezerwowania karty przez Klienta
Karta kredytowa Visa ELECTRON
Wystarczy wypełnić wniosek o kartę kredytową VISA Electron w oddziale Banku Śląskiego prowadzącym konto osobiste i okazać:
- Dowód osobisty – w przypadku obywateli polskich lub paszport z dokumentem potwierdzającym miejsce stałego pobytu – w pozostałych przypadkach;
- drugi dokument potwierdzający tożsamość:
- książeczka wojskowa – mężczyźni w wieku poborowym będący obywatelami polskimi;
- paszport, karta ubezpieczenia, prawo jazdy itp. – inni Wnioskodawcy
Karta MAESTRO
Kartę może otrzymać każdy posiadacz rachunku bieżącego prowadzonego w Banku Śląskim, współposiadacz tego rachunku lub pełnomocnik do niego wyznaczony.
Korzystając z karty MAESTRO możesz zyskać:
- Bezpieczeństwo dysponowania pieniędzmi zarówno w kraju, jak i za granicą
- Wygoda, ponieważ za zakupy w punktach handlowych i usługowych oznaczonych symbolem Maestro zapłacisz kartą, nie będziesz już potrzebował gotówki
- Możliwość wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych symbolem MAESTRO lub EUROCARD/MASTERCARD zarówno w kraju, jak i za granicą lub w kasach bankowych ze znakiem karty
- Możliwość stałej kontroli wydatków dzięki bezpłatnej usłudze sprawdzania stanu konta w ponad 460 bankomatach Banku Śląskiego.
Aby otrzymać kartę, wystarczy złożyć wniosek o kartę w oddziale prowadzącym rachunek bieżący. Można to zrobić jednocześnie z otwarciem konta osobistego. Wkrótce potem otrzymasz kod PIN do swojej karty pocztą. Otrzymanie kodu PIN to sygnał, że karta czeka na odbiór w oddziale.
Wszystkie płatności kartą Maestro mogą być regulowane do wysokości środków zgromadzonych na rachunku bieżącym w Banku Śląskim. Podpisując osobną umowę, możesz rozporządzać dowolną kwotą w ramach przyznanego limitu zadłużenia na koncie. Jeśli potrzebujesz wypłacić gotówkę z bankomatów Banku Śląskiego, możesz wypłacić do 5000 zł dziennie. Karta jest ważna przez okres 2 lat od daty jej wydania. Okres ważności upływa ostatniego dnia miesiąca wskazanego na karcie. W miesiącu poprzedzającym datę ważności automatycznie wydajemy Ci nową kartę. Zostanie on przygotowany do odbioru w oddziale prowadzącym Twoje konto osobiste. I co ważne, wydanie nowej karty nie zmienia PIN-u.
Limit zadłużenia konta
Każdy z nas może znaleźć się w sytuacji, w której potrzebujemy większej ilości pieniędzy niż ta, którą mamy w tej chwili. Limit zadłużenia na Twoim koncie to dodatkowe środki finansowe, do których masz stały dostęp. Są one tak proste w użyciu, jak pieniądze zgromadzone na koncie na koncie. Dodatkowe środki w ramach limitu zadłużenia może wykorzystać każdy posiadacz rachunku, który regularnie zasila konto.
Limit zadłużenia na koncie to wygodny i stały dostęp do dodatkowych środków finansowych. Wysokość przyznanego limitu zwiększa ilość dostępnych środków na Twoim koncie i jest stale do Twojej dyspozycji. Dlatego dodatkowe środki w ramach limitu zadłużenia można wykorzystać w dowolnym momencie. Odsetki są wypłacane tylko od wykorzystanej kwoty.
Limit zadłużenia to odnawialna linia kredytowa. Oznacza to, że każdy wpływ na konto odnawia limit o kwotę wpłaty. Przyznanie limitu jest znacznie łatwiejsze niż uzyskanie pożyczki. Po prostu nie musisz potwierdzać swojej zdolności kredytowej ani ustanawiać zabezpieczenia za każdym razem, gdy potrzebujesz dodatkowych pieniędzy. Spłata limitu jest automatyczna, więc nie wiąże się z płaceniem rat czy pilnowaniem terminów płatności. Nie narzucamy również terminu spłaty kwoty limitu. Ponadto masz możliwość zmiany jego ilości w wybranym przez siebie momencie.
Wysokość limitu ustalana jest indywidualnie dla każdego Klienta. Jeśli przyznany limit zadłużenia przekracza 50 000. PLN jest wymagany w postaci:
- weksel in blanco – dla osób samotnych lub małżonków posiadających majątek odrębny
- weksel in blanco poręczony przez małżonka – dla małżonków, którzy nie posiadają majątku odrębnego
Aby otrzymać limit zadłużenia na swoim koncie, wystarczy wypełnić prosty formularz w oddziale, który prowadzi Twoje konto. Po kilku dniach od podpisania umowy, wysokość przyznanego limitu zwiększy kwotę środków dostępnych na Twoim koncie. Umowa limitowa zawierana jest na rok i przedłużana o kolejne 12 miesięcy, bez konieczności wizyty w oddziale. O limit można ubiegać się również poprzez system BSKOnLine.
Oprocentowanie limitu zadłużenia na koncie wynosi 20,9%. Prowizja pobierana jest od wysokości przyznanego limitu raz w roku.
Polecenia zapłaty
Stronami ugód w formie poleceń zapłaty są: wierzyciel, dłużnik, bank wierzyciela i bank dłużnika. Podpisanie umowy z wierzycielem przez bank oznacza, że bank wyraża zgodę na skorzystanie przez wierzyciela z tego typu ugody ze swoimi dłużnikami. BSK S.A. zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia umowy polecenia zapłaty z wierzycielem bez podania przyczyny. Zawarcie takiej umowy będzie wiązało się z oceną przez bank sytuacji finansowej wierzyciela. Warunkiem wykonania przez bank dłużnika jest posiadanie przez dłużnika rachunku osobistego lub bieżącego w BSK S.A. i złożenie przez niego w dowolnym oddziale oraz w siedzibie wierzyciela upoważnienia do obciążenia jego rachunku bankowego kwotą polecenia zapłaty otrzymanego od wierzyciela.
BSK S.A. prowadzi rozliczenia w formie polecenia zapłaty zgodnie z ograniczeniami dotyczącymi wysokości jednorazowej kwoty płatności określonej w Zarządzeniu Prezesa NBP. Maksymalna kwota płatności jednolitej nie może przekroczyć równowartości:
- 1 000 eur – jeżeli dłużnikiem jest osoba fizyczna, która nie prowadzi działalności gospodarczej,
- 10 000 EUR – w przypadku pozostałych dłużników,
przeliczone na ZŁOTE według średniego kursu EURO ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z ostatniego dnia kwartału poprzedzającego kwartał, w którym dokonywane jest rozliczenie.
Rozliczenie transakcji polecenia zapłaty w transakcjach międzybankowych odbywa się wyłącznie za pośrednictwem KIR S.A. w systemie ELIXIR, przy zachowaniu wszystkich warunków określonych w przepisach prawa regulujących funkcjonowanie polecenia zapłaty. Zlecenie płatnicze realizowane pomiędzy wierzycielem a dłużnikiem będącym klientami BSK S.A. jest rozliczane za pośrednictwem systemu informatycznego banku.
Wierzyciel zobowiązany jest do przekazania BSK S.A. dyspozycji polecenia zapłaty dla transakcji wewnątrzbankowych i międzybankowych nie później niż w dniu poprzedzającym termin płatności za te polecenia zapłaty.
BSK S.A., jako bank dłużnika, odmawia wykonania polecenia zapłaty z następujących powodów:
- nieuwierzenie przez dłużnika upoważnienia banku do wykonania polecenia zapłaty obciążającego rachunek bankowy dłużnika
- niewystarczające środki na rachunku bankowym dłużnika w dniu wykonania dyspozycji niezbędnych do pełnego pokrycia otrzymanego polecenia zapłaty
- zajęcie środków na rachunku bankowym przez upoważnione do tego organy
- niezgodność numeru rachunku bankowego dłużnika na upoważnieniu z numerem podanym przez wierzyciela w zleceniu płatniczym
- przekroczenie dopuszczalnej kwoty polecenia zapłaty, której wysokość została określona w Zarządzeniu Prezesa NBP.
Halo Slaski
Jak jak najszybciej sprawdzić saldo konta? Jak sprawnie zrealizować transakcję bankową?
Oczywiście dzwoniąc do automatycznego serwisu telefonicznego HaloŚląski.
HaloŚląski to automatyczna usługa telefoniczna, dzięki której wszyscy posiadacze konta osobistego w Banku Śląskim mogą szybko i wygodnie sprawdzić saldo swoich środków oraz dokonywać transakcji na rachunkach. Jakie operacje można wykonywać za pośrednictwem HaloŚląskiego?
HaloŚląski umożliwia:
- wykonywanie przelewów pomiędzy własnymi rachunkami w Banku Śląskim (np. z konta osobistego do TPO)
- dokonywanie wpłat na inne rachunki w Banku Śląskim lub innych bankach (np. opłaty za czynsz, energię, gaz)
- dokonywanie przelewów do ZUS
- dostęp do aktualnych informacji o saldzie na rachunkach osobistych, oszczędnościowych, depozytowych i kredytowych
- sprawdzanie zrealizowanych transakcji na rachunkach
- otrzymywanie faksem informacji o saldach rachunków i transakcjach na nich przeprowadzanych
- szybka rezerwacja kart płatniczych wydawanych przez Bank Śląski
- złożenie zamówienia na spersonalizowane formularze zamówień przelewowych
Codziennie. HaloŚląski jest dostępny 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Z HaloŚląskiego można korzystać łącząc się ze wszystkimi typami telefonów. Zarówno te starsze, pracujące w systemie impulsowym, jak i nowsze, pracujące w układzie tonalnym. Specjalny numer (+ 48 32) 205 44 43 umożliwia również łączenie się z usługą za pośrednictwem telefonów komórkowych i dzwonienie z zagranicy.
HaloŚląski można zamówić na dwa sposoby:
- dzwoniąc do HaloŚląskiego , wystarczy zadzwonić pod numer: 0 800 10 20 30 lub
(+ 48 32) 205 44 43 (dla użytkowników telefonów komórkowych i połączeń z zagranicy) i podać swój osobisty numer konta. Pocztą otrzymasz numer klienta oraz kod PIN, które są niezbędne do korzystania z naszej usługi. Od teraz HaloŚląski jest do Państwa dyspozycji. - przyjście do oddziału banku prowadzącego Twoje konto osobiste gdzie administrator przypisze Ci numer Klienta oraz kod PIN. Natychmiast po ich otrzymaniu można skorzystać z HaloŚląskiego.
W obu przypadkach, aby móc dokonywać przelewów na rachunki należące do innych osób i podmiotów, zarówno w Banku Śląskim, jak i w innych bankach, wystarczy udać się do oddziału prowadzącego konto osobiste i wypełnić odpowiedni formularz. Prosimy o odesłanie formularza do dyspozytora lub wrzucenie go do skrytki bankowej w oddziale. Przelewy na ww. konta mogą być dokonywane najpóźniej po upływie trzech dni od momentu złożenia formularza.
Tak. Przez pierwsze 60 dni od momentu zamówienia HaloŚląski , korzystanie z niego jest całkowicie bezpłatne.
Opłaty związane z korzystaniem z HaloŚląski zostały ustalone w taki sposób, aby Klient ponosił minimalne koszty, płacąc jedynie za wykonane czynności. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w Tabeli Opłat i Prowizji Banku Śląskiego.
BSK On-Line
BSKOnLine to nic innego jak system bankowości internetowej, który umożliwi Ci szybki i wygodny dostęp do twoich rachunków w Banku Śląskim. Innymi słowy, jest to internetowy oddział naszego Banku, do którego masz dostęp 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z dowolnego miejsca na świecie.
Korzystając z usługi BSKOnLine, możesz w ramach kategorii:
- KONTA
uzyskują informacje o statusie konta, otrzymują historię rachunku lub wyciąg, przeglądają raport z bieżących transakcji, dokonują przelewu na rachunki w Banku Śląskim lub na rachunki w innych bankach (np. opłaty za energię, czynsz lub polisę ubezpieczeniową), zlecają przelew z odroczonym terminem płatności - OSZCZĘDNOŚCI
zakładają lub likwidują konto oszczędnościowe, dokonują wpłaty na to konto, uzyskują bieżące informacje o zrealizowanych transakcjach i otrzymują historię rachunku - DEPOSITS
zakłada lub likwiduje lokatę, otrzymuje historię konta i korzysta z kalkulatora, który obliczy, ile możesz zyskać dzięki danej lokacie - POŻYCZKI
obliczają wysokość rat dla wybranej kwoty kredytu i danego okresu spłaty za pomocą kalkulatora na stronie internetowej, wypełniają i wysyłają wniosek o kredyt odnawialny lub gotówkowy, dokonują spłaty lub wypłaty z rachunku kredytu odnawialnego, uzyskują informacje o bieżących transakcjach, otrzymują historię rachunku - KARTY
wypełniają i wysyłają wniosek o kartę płatniczą, rezerwują kartę na wypadek jej zgubienia lub kradzieży - USTAWIENIA
otrzymują rejestr ostatnich operacji, korespondują z Bankiem, zmieniają hasło, blokują poszczególne usługi
BSKOnLine do:
- oczywista wygoda i oszczędność czasu, ponieważ wszystkie operacje na swoich kontach wykonujesz z wybranego miejsca, bez konieczności odwiedzania tradycyjnego oddziału Banku, wystarczy dostęp do Internetu
- pełna kontrola nad swoimi pieniędzmi, ponieważ w oddziale online wszystkie operacje wykonujesz samodzielnie, dzięki czemu na bieżąco kontrolujesz aktualny stan swoich rachunków i transakcji
- efektywne oszczędzanie, ponieważ w każdej chwili możesz przelać swoje pieniądze z konta osobistego na bardziej dochodowe oprocentowane konto oszczędnościowe
- niskie opłaty, ponieważ operacje realizowane przez Internet są tańsze niż te przeprowadzane w placówkach bankowych czy na poczcie
BSKOnLine to system, który działa w „czasie rzeczywistym”. Oznacza to, że wszystkie transakcje dokonywane za pośrednictwem Internetu realizowane są na bieżąco. Dzięki temu otrzymujesz natychmiastową informację, czy właśnie dokonywany przelew został z jakiegoś powodu zaakceptowany, czy odrzucony. Informacje te są na bieżąco sprawdzane przez system bankowy, dzięki czemu zawsze wiesz, co dzieje się z Twoimi pieniędzmi.
Nie musisz go szukać. Wystarczy odwiedzić internetowy oddział Banku Śląskiego pod adresem http://www.bsk.com.pl/ znajdziesz tam również wersję demonstracyjną systemu, która pokaże Ci, jak szybka i wygodna jest usługa w BSKOnLine. Następnie wystarczy złożyć wizytę w banku śląskim, który prowadzi Twoje konto osobiste w celu podpisania umowy na korzystanie z systemu BSKOnLine. Następnego dnia Twoje konto w internetowym oddziale naszego Banku będzie aktywne.
Nie pobieramy żadnych opłat i prowizji za udostępnienie systemu. Nie pobieramy również miesięcznej subskrypcji za korzystanie z BSKOnLine. Tylko w niektórych przypadkach Klient ponosi minimalne koszty płacąc za przelewy dokonywane na rachunki znajdujące się w innych bankach. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w Tabeli Opłat i Prowizji Banku Śląskiego.
Oczywiście! Każda realizowana przez Ciebie transakcja jest zabezpieczona i potwierdzona Twoim podpisem elektronicznym. Dzięki osobistemu identyfikatorowi i hasłu możesz mieć pewność, że nikt inny nie może korzystać z Twojego konta.
Pełne bezpieczeństwo systemu gwarantują również najnowocześniejsze i w pełni sprawdzone rozwiązania technologiczne.
Klientem oddziału BSKOnLine może być każdy posiadacz konta osobistego w Banku Śląskim, który chce skorzystać z usług za pośrednictwem sieci Internet. Wystarczy wypełnić wniosek rejestracyjny, który znajduje się na stronie internetowej pod adresem http://www.bsk.com.pl/ Po otrzymaniu klucza prywatnego przyznanego przez system i ustawieniu hasła, należy przesłać wniosek do Banku za pomocą BSKOnLine.
Domowa gotówka
HomeCash to system elektroniczny, który umożliwia bezpośrednią komunikację między domem i / lub biurem a bankiem za pośrednictwem łączy telefonicznych. Pozwala nie tylko na bieżącą obsługę rachunku bankowego, ale także umożliwia kompleksową prezentację danych oraz daje możliwość współpracy z zewnętrznymi systemami (np. finansowo-księgowymi czy płacowymi).
HomeCash to program całkowicie zgodny z rokiem 2000, który pozwoli uniknąć nieoczekiwanych problemów związanych z wejściem w nowe tysiąclecie.
Sieć dostępowa dedykowana przez BP Telbank przeznaczona jest wyłącznie dla klientów MultiCash i HomeCash. Bank Śląski gwarantuje realizację wszystkich prawidłowych dyspozycji przesłanych do banku i ponosi konsekwencje ich niewykonania. Inną formą wsparcia dla użytkownika jest Infolinia – porady oferowane przez bank i rozwiązywanie istniejących problemów. System bankowości elektronicznej HomeCash pozwala na dokonywanie płatności krajowych 24 godziny na dobę, w weekendy i święta bez konieczności wizyty w oddziale banku. Dzięki wspierającym bazom danych wprowadzanie poleceń przelewu jest bardzo proste i zajmuje niewiele czasu. Wystarczy wybrać z listy przygotowane wcześniej informacje, wpisać kwotę i szczegóły płatności. Istnieje opcja stałych i terminowych poleceń, dzięki czemu sam system przygotowuje polecenia we właściwym czasie. HomeCash pozwala również na import danych z innych aplikacji finansowych, co eliminuje potrzebę wielokrotnego przepisywania tych samych danych.
HomeCash umożliwia przeglądanie wyciągów z konta zawierających szczegółowe informacje o każdej operacji, a także bilans otwarcia i zamknięcia.
Bieżąca analiza stanu konta ma ogromne znaczenie dla efektywnego zarządzania gotówką. HomeCash pozwala określić saldo początkowe jeszcze przed otwarciem banku.
Korzyści finansowe
- obniżenie kosztów dokonywania płatności,
- możliwość śledzenia operacji na kontach,
- dokonywanie płatności w najkorzystniejszym czasie.
Oszczędność czasu
- szybsze operacje,
- wykonywanie wszelkiego rodzaju operacji finansowych bezpośrednio z domu i/lub biura, bez konieczności wizyty w banku czy wysyłania pracowników do banku,
- dopracowaną procedurę sporządzania i wysyłania zleceń płatniczych w celu zagwarantowania bezpieczeństwa danych,
Łatwość
- funkcjonowanie w środowisku © MS Windows,
- wybór opcji poprzez menu lub ikony,
- autoreferencyjny opis przeznaczenia ikon,
- pomoc dostępna na każdym etapie pracy,
- przejrzysty graficzny interfejs użytkownika,
Bezpieczeństwo danych finansowych
- Weryfikacja hasła – umożliwia jednoznaczną identyfikację właściwego użytkownika.
- Hierarchia praw dostępu – pozwala skutecznie określić zakres czynności, które użytkownik może wykonywać oraz dane, do których może mieć dostęp.
- Rejestracja aktywności – system rejestruje wszystkie wykonane operacje, wraz z identyfikacją użytkownika.
- Plik BPD – plik ten zawiera informacje techniczne niezbędne do nawiązania komunikacji oraz klucz transmisyjny umożliwiający identyfikację użytkownika inicjującego transmisję.
- Kod PIN – nawiązanie komunikacji z bankiem wymaga wprowadzenia prawidłowego kodu PIN.
- Kontrola podczas transmisji – po każdej komunikacji z bankiem serwer systemowy po stronie bankowej sprawdza szereg danych takich jak: tożsamość, uprawnienia do konta, uprawnienia do sesji transmisji, transmisja bezbłędna. Jeśli osoba nieupoważniona spróbuje pobrać lub wysłać dane do banku, serwer po stronie banku nie zaakceptuje danych i transmisja zostanie przerwana.
- Kodowanie transmisji danych – wszystkie dane wysyłane z banku do klienta i od klienta do banku są kodowane przy użyciu odpowiedniego algorytmu.
Lokaty terminowe
Lokaty terminowe w PLN ze zmiennym oprocentowaniem
Okres wpłaty |
dla kwot od 500 zł |
dla kwot od 5 000 zł |
3 miesiące | 12,50 % | 13,50 % |
6 miesięcy | 13,50% | 14,00% |
12 miesięcy | 13,75% | 14,25% |
24 miesiące | 14,50% |
Dla lokat 3-, 6-, 12-miesięcznych poniżej 500 zł oprocentowanie wynosi 6,00%.
Lokaty terminowe w PLN ze stałym oprocentowaniem
Okres wpłaty |
dla kwot od 500 zł |
dla kwot od 5 000 zł |
1 miesiąc | 12,25% | 12,75% |
3 miesiące | 12,20% | 12,70% |
6 miesięcy | 12,00% | 12,25% |
12 miesięcy | 10,50% |
W przypadku depozytów wycofanych ze sprzedaży i automatycznie odnawialnych oprocentowanie wynosi:
- dla lokat 2-miesięcznych 12.20%
- dla depozytów 9-miesięcznych 6.00%
Depozyty te otwarte lub przedłużone przed dniem 9 kwietnia 2001 r. są oprocentowane według stopy procentowej obowiązującej w dniu zawarcia umowy.
Dla lokat od 50 000 zł proponuje się wynegocjowane oprocentowanie.