- Albin K., Reklama – przekaz- odbiór-interpretacja, PWN, Warszawa-Wrocław 2002,
- Batko A., Marketing. Wprowadzenie. Węzłowe zagadnienia, Wydawnictwo Naukowe Warszawskiej Szkoły Reklamy, Warszawa 2000,
- Benedykt A., Reklama jako proces komunikacji, Astrum, Wrocław 2005,
- Białecki K., Podstawy marketingu, Wyższa Szkoła Handlu i Prawa, Warszawa 2002,
- Budzyński W., Reklama – techniki skutecznej perswazji, Poltext, Warszawa 2001,
- Budzyński W., Reklama, Poltext, Warszawa 2000,
- Dickson P.R., Marketing Management, Dryden Press,ForthWorth 1994,
- Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing – punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2001,
- Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2001,
- Gołka M., Świat reklamy, Agencja badawczo – promocyjna ARTIA, Warszawa 1994,
- Grabarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2001,
- Harris R., Seldon A., Advertising and the Public, Andre Deutsch,London1962,
- http://mfiles.pl/pl/index.php/Kryteria_doboru_%C5%9Brodk%C3%B3w_przekazu_reklamy,
- http://obserwator.come.uw.edu.pl/dzial%20reklama.html,
- http://raster-marketing.pl/index.php?lang=pl&page=/subpages/ci.php,
- http://www.e-pozycjonowanie.net/index.php/mierzenie-efektywnosci-reklamy-internetowej
- http://www.marketinginternetowy.org/?reklama-jako-jeden-z-elementow-promocji,4,
- http://www.tql.pl/…/metody_pomiaru_efektywnosci;
- Kall J., Reklama, PWE, Warszawa 1998,
- Kodeks Etyki Reklamy działalności marketingowej, reklamowej, dystrybucyjnej, sponsoringowej oraz promocji sprzedaży, Warszawa 2004.
- Kośmider-Cichomska A., Postawy konsumentów polskich wobec reklamy, Raport z badań ilościowych, Demoskop, Warszawa, marzec 2000,
- Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002,
- Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 1999,
- Kramer T., Podstawy Marketingu, PWE, warszawa 2004,
- Leech G., Semantics, Penguin, Harmondsworth 1974,
- Lewiński P. H., Retoryka reklamy, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 1999,
- Mazur J., Zarządzanie marketingiem usług, Difin, Warszawa 2001,
- Michalski E., Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2004,
- Mruk H., Podstawy marketingu, AE, Poznań 1999,
- Przybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelius W., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998,
- Russell J. T., Lane W. R., Reklama według Ottona Kleppnera, Felberg SJA, Kraków 2001,
- Smid W., Encyklopedia promocji i reklamy, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2001,
- Sztucki T., Encyklopedia marketingu. Definicje, zasady, metody, Placet, Warszawa 1998,
- Sztucki T., Promocja, Sztuka pozyskiwania nabywców, Placet, Warszawa 1995,
- Szymczak M. (red.), Słownik języka polskiego, 1.1-3, Warszawa 1981,
- Werner U., Reklama. Podstawowa wiedza o reklamie, Taurus, Warszawa 1997,
- Wiktor J.W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, PWN, Warszawa 2005.
- Albin K., Reklama. Przekaz, odbiór, interpretacja, WN PWN, Warszawa-Wrocław 2002
- Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 2003
- Bańko M. (red.), Słownik języka polskiego, tom 4, WN PWN, Warszawa 2007
- Benedikt A., Reklama jako proces komunikacji, Wydawnictwo ASTRUM, Wrocław 2005
- Białecki B., Marketing producenta i eksportera, Poltext, Warszawa 1994
- Budzyński W., Reklama. Techniki skutecznej perswazji, Poltext, Warszawa 2007
- Dobiegała-Korona B., Kojtych A., Wasylczuk L., Zydlewska A., Promocja, Wydawnictwa Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu i Administracji, Warszawa 2006
- Dobiegała-Korona B., Kojtych A., Wasylczuk L., Zydlewska A., Promocja, Wydawnictwa Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu i Administracji, Warszawa 1994
- Doliński D., Psychologia reklamy, Agencja Reklamowa „Aida” s. c, Wrocław 1998
- Europejska konwencja o telewizji ponadgranicznej z dnia 5 maja 1989 r., (Dz. U. z 1995 r., nr 32, poz. 160 z późn. zm.)
- Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2000
- Garbarski L., Zrozumieć nabywcę, PWE, Warszawa 1994
- Głowacki R., Kossut Z., Kramer T., Marketing, PWN, Warszawa 1996
- Golka M., Świat reklamy, Agencja badawczo-promocyjna ARTIA, Warszawa 1994
- Heath R., Ukryta moc reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2006
- http://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama
- Kall J., Reklama, PWE, Warszawa 2000
- Kall J., Zanim wydasz następne miliony, „Businessman Magazine” 1991, nr 3
- Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994
- Lewiński P. H., Retoryka reklamy, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 1999
- Łodziana-Grabowska J., Efektywność reklamy, PWE, Warszawa 1996
- Šmid W., Encyklopedia promocji i reklamy, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2001
- Sznajder A., Sztuka promocji, czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, Business Press Ltd, Warszawa 1993
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r., Nr 47, poz. 211 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 29 grudnia 1992 roku o radiofonii i telewizji (Dz. U. z 1993 r., Nr 7, poz. 34 z późn. zm.)
- Wiśniewski A., Marketing, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 2002