Ankieta do gości hotelowych

4.7/5 - (6 votes)

Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety, która pozwoli mi na przeprowadzenie badań na temat „Wpływ reklamy na rozwój turystyki”. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki posłużą analizie do pracy licencjackiej.

Dziękuję za cenny czas poświęcony na wypełnienie ankiety, proszę o odpowiedzi na wszystkie pytania. Proszę o zaznaczenie odpowiedzi po przez wybór 1 opcji.

  • W jaki sposób Pan/Pani dowiedział/a się o istnieniu hotelu Rydzewski?
    • Internet,
    • Prasa lokalna,
    • Od znajomych,
    • Inne ……………………………………………………………………………
  • Skąd Pan/Pani zna ofertę i dowiaduje się na temat nowych promocji w hotelu?
        • Poprzez foldery i ulotki znajdujące się w hotelu,
        • Informacje znajdujące się na stronie internetowej hotelu,
        • Poprzez reklamy w prasie i lokalnym radiu,
        • Inne ……………………………………………………………………….
  • Czy dostęp do informacji hotelu jest dla Pana/Pani łatwy?
            • Tak,
            • Nie
  • W jakim okresie najczęściej odwiedza Pan/Pani hotel?
                • Wiosennym,
                • Letnim,
                • Jesiennym,
  • W jakim celu odwiedza Pan/Pani hotel?
                • Aby wypocząć,
                • Aby poznać nowości w rynku turystycznym,
                • Aby zarezerwować miejsce noclegowe,
                • Inne …………………………………………………………………………………..
  • Czy Pana/Pani zdaniem hotel Rydzewski jest dobrze wypromowany ?
  1. Tak,
  2. Nie,
    • Czy promocja hotelu jest potrzebna?
  3. Tak
  4. Nie
    • Czy Pana/Pani zdaniem hotel Rydzewski powinien dodatkowo prowadzić promocję uzupełniającą?
  5. Tak
  6. Nie
    • Jeśli Pan/Pani zaznaczyli odpowiedź w pytaniu 8 na tak, to proszę podać jaką powinien prowadzić promocję uzupełniającą.

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Z czego jest Pan/Pani najbardziej zadowolony w hotelu Rydzewskim?
    1. Ceny
    2. Obsługa hotelowa
    3. Komfort
    4. Standard hotelu
  • Jeżeli maiłby/miałaby Pan/Pani polecić nocleg w hotelu Rydzewski to jakie powody by Pan/Pani podał/a?

………………………………………………………………………………………………………………………..

  • Czy przed podjęciem decyzji zakupu usług w hotelu orientował/a się Pan/Pani ofertą na stronie rydzewski.pl ?
    • Tak
    • Nie
  • Proszę określić poziom atrakcyjności hotelu?
    • bardzo niski
    • raczej niski
    • przeciętny
    • raczej wysoki
    • bardzo wysoki
  • Czy spotkał/a się Pan/Pani z kampanią promocyjną hotelu?
    • Tak
    • Nie
  • Gdzie spotkał/a się Pan/Pani z kampanią reklamową hotelu?
    • Prasa lokalna
    • Telewizja
    • Internet
    • Radio
    • Nie dotyczy

Metryczka

  • Płeć:
    • kobieta
    • mężczyzna
  • Wiek:
    • 16-25
    • 26-50
    • 51-60
    • 60
  • Wykształcenie:
    • brak
    • podstawowe
    • średnie
    • wyższe
  • Miejsce zamieszkania:
    • Wieś
    • Miasto do 20 tyś. mieszkańców
    • Miasto od 20 do 100 tyś. mieszkańców
    • Miasto od 100 do 500 tyś. mieszkańców
    • Miasto powyżej 500 tyś. Mieszkańców
  • Ocena własnej sytuacji materialnej:
        • Bardzo słaba
        • Raczej słaba
        • Przeciętna
        • Raczej dobra
        • Bardzo dobra

Dodaj komentarz